Dostava

Svetila Tinki & Retro trgovina Tinki

Po oddanem spletnem naročilu, kjer ste za način dostave/prevzema označili osebni prevzem, bomo za vaša naročila blago pripravili v dogovorjenem dobavnem roku. Takoj, ko so izdelki pripravljeni, vas bomo o tem obvestili z elektronsko pošto, SMS sporočilom, ali s klicem na vašo telefonsko številko. Pri tem je potrebno upoštevati, da se lahko za osebni prevzem čaka več dni.


Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.


Izdelki, gredo na pot v najkrajšem možnem času. Manjša naročila robustnih izdelko bodo odpremljena v oblazinjenem pismu. Večje, težje ali bolj krhke izdelke odpremljamo kot paket. Temu posvečamo posebno pozornost, saj sta hitrost in udobnost dostave za nas ključnega pomena.

Strošek dostave je 22,00 do 32,00 € teže nakupovalnega vozička, oziroma do 50 kg skupne teže izdelkov.


Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo. Dodatnih stroškov ni.

Dobavne roke ki so objavljeni za posamezne izdelke predvidevamo glede na logistične podatke in podatke o zalogah skladišč naših dobaviteljev. Veljajo dobavni roki ki so objavljeni v trenutku oddaje naročila. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o dobavnem roku napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se dobavni rok spremeni med obdelavo naročila, ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa.


Izdelkov ni na zalogi in je zato dobavni rok nekoliko daljši kot običajno. Vaša pošiljka bo odpremljena isti dan, ko artikle prejmemo na zalogo.


Dobavni rok je 10 dni po sprejemu informacije o prilivu sredstev na naš transakcijski račun ( SI 56 2900 0005 0083 091 – Unicredit Banka Slovenijs d.d.), sočasno bodo stekle aktivnosti za izvedbo vašega naročila, vi pa prejmete elektronsko obvestilo, da je vaše naročilo v izvedbi.


Objavljen rok predstavlja pričakovani čas v katerem bo dostavna služba pošiljko dostavila na vaš naslov. Dostavo opravi dostavna služba, ponavadi naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni. Pri tem je potrebno upoštevati, da se lahko za osebni prevzem čaka več dni.

Pri podjetju TINKI, Tilen Šenk s.p. želimo stranki nuditi hitro in zanesljivo storitev, zato vam predlagamo, da ob prevzemu blaga postopate po naših priporočilih, saj bodo tako morebitne težave hitreje in enostavneje rešene.

Pregled izdelka:

– Ko paket ali oblazinjeno kuverto prejmete se prepričajte, da ste prejeli izdelek, ki ste ga naročili.

– Če se slika na embalaži ali šifra izdelka ne ujema z naročenim artiklom, izdelka oziroma embalaže prosimo ne odpirajte, temveč nas kontaktirajte na povprasevanje@svetilka-dom.si, da preverimo ali je bila izdobava na vaš naslov pravilna.

– Če ste se prepričali da ste prejeli naročen izdelek, vas naprošamo da embalažo odprete previdno. Zaščitnih folij, nalepk in zaščit ne poškodujte ali zavrzite dokler niste popolnoma prepričani, da boste izdelek obdržali.

– Nekateri izdelki so zapakirani na način, kjer odpakiranje uniči embalažo, ali imajo embalaže prilepljene varnostne pečate. Pri takšnih izdelkih je pomembno, da pred odpakiranjem ugotovite, ali gre za izdelek ki ste ga naročili, oziroma če ustreza vašim potrebam in namenu uporabe.

V primeru dostave:

– Ko vam dostavljač dostavi paket, ga preglejte v njegovi navzočnosti.

– Najprej preverite morebitne zunanje poškodbe embalaže in nanje opozorite dostavljača. Če ste mnenja, da je vsebina paketa poškodovana ali razbita, v navzočnosti dostavljača embalažo previdno odprite in skupaj preverite vsebino. Poškodovan paket vam ni potrebno prevzeti in ga lahko zavrnete, nam pa sporočite nastalo situacijo, da vam lahko uredimo nov izdelek ali povrnemo kupnino.

V primeru da ste pošiljko prevzeli, kasneje pa ugotovili, da je le ta poškodovana, je potrebno sprožiti reklamacijski postopek pri Pošti Sloveniji. To storite tako, da v roku 30 dni od prevzema prinesete izdelek na Pošto ali kontaktirate vašo Poštno enoto, da vas obiščejo na domu in nato skupaj z uslužbencem Pošte naredite zapisnik o poškodovani pošiljki. Za hitro rešitev postopka, vas prosimo, da nam kopijo zapisnika pošljete na povprasevanje@svetilka-dom.si. Nadaljne reševanje poškodovane pošiljke bomo s Pošto urejali mi, vam pa bomo poslali nov brezhiben izdelek ali povrnili kupnino. Poškodovan izdelek prevzame Pošta Slovenije.