Plačilo in dostava

Svetila Tinki & Retro trgovina Tinki

PLAČILO IN DOSTAVA

 

1. Minimalna vrednost naročila

2. Možnosti plačila

Pri nakupu na spletni strani Retro trgovina Tinki ali Svetila Tinki lahko kupec plača naročilo preko spletnega plačilnega naloga z nakazilom na bančni račun podjetja TINKI, Tilen Šenk s.p. po povzetku naročila, ki ga prejme na elektronski naslov. Plačilo izvede preko svojega elektronskega bančnega računa na račun št. SI56 2900 0005 0083 091 odprt pri Unicredit Banki. Pri plačilu navede št. naročila. Izbrane izdelke bo prodajalec poslal na kupčev naslov takoj, v dobavnem roku označenem pri opisu izdelka ali po dogovoru po prejetju nakazila ali potrdilu plačila.

 

3. Možnosti in stroški dostave

3.1 Oblazinjena kuverta ali paket

Manjša naročila robustnih izdelkov bodo odpremljena v oblazinjenem pismu. Večje, težje ali bolj krhke izdelke odpremljamo kot paket.

Strošek dostave je 22,00 do 32,00 € teže nakupovalnega vozička, oziroma do 50 kg skupne teže izdelkov. Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo. Dodatnih stroškov ni.

3.2 Osebni prevzem

Naročene izdelke lahko tudi kupec prevzame na sedežu podjetja. Po oddanem spletnem naročilu, kjer ste za način dostave/prevzema označili osebni prevzem, bomo za vaša naročila blago pripravili v dogovorjenem dobavnem roku. Takoj, ko so izdelki pripravljeni, vas bomo o tem obvestili z elektronsko pošto, SMS sporočilom, ali s klicem na vašo telefonsko številko. Pri tem je potrebno upoštevati, da se lahko za osebni prevzem čaka več dni.

 

4. Čas in način dostave

Naročeni izdelki bodo na vaš naslov odpremljeni v najkrajšem možnem času. Pri plačilu z bančnim nakazilom bo naročeno blago odpremljeno šele po prejemu plačila na bančni račun. Dostavo nakupov, opravljenih na spletni strani Retro trgovina Tinki ali Svetila Tinki, izvaja Pošta Slovenije. Pogodbeni partner pošiljke dostavlja v dopoldanskih urah. Če paketa v nekaj dneh od odpreme ne prejmete, vas prosimo, da nas o tem nemudoma obvestite. Zavezujemo se, da bomo ugotovili vzroke za zamudo in vas o tem obvestili. Ob prevzemu morate pregledati vsebino paketa in nas v primeru neskladnosti obvestiti. V kolikor se je blago med dostavo poškodovalo ali uničilo, vas prosimo, da nam prejeto pošiljko pošljete, mi pa vam bomo zagotovili nadomestno pošiljko.

 

Zadnja sprememba: 06.12. 2018