SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA SPLENE TRGOVINE
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za elektronsko poslovanje. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice kupca ter poslovni odnos med kupcem in prodajalcem oz. upravljalcem spletne trgovine. 1. Določitev pomembnih pojmov 1.1 Lastnik Lastnik spletnega mesta Retro trgovina Tinki in Svetila Tinki je Tinki, Tilen Šenk s.p., Trnjava 6, 1225 Lukovica. 1.2 Upravitelj spletne trgovine Upravitelj spletne trgovine je: TINKI, prodaja raznovrstnih izdelkov Tilen Šenk s.p. Trnjava 6 1225 Lukovica tel: +386 051 425 276 email: povprasevanje@svetilka-dom.si Osnovni podatki: Davčna št.: SI78340667 Matična št.: 3816141000 Družba JE zavezanec za DDV SKD: G46.900 – Nespecializirana trgovina na debelo IBAN: SI56 2900 0005 0083 091 (Unicredit Banka); BIC/SWIFT: BACXSI22 1.3 Upravljalec Upravljalec osebnih podatkov ali preprosto “upravljalec” je v teh splošnih pogojih podjetje Tilen Šenk s.p., Trnjava 6, 1225 Lukovica. 1.4 Obdelovalec Obdelovalec osebnih podatkov je podjetje, ki upravljalcu omogoča uporabo platforme za pošiljanje mesečnih novih ali obvestil o novih objavah. 1.5 Obiskovalec Obiskovalec spletnega mesta je vsaka oseba, ki obišče spletno stran Retro trgovina Tinki ali spletno stran Svetila Tinki. 1.6 Naročnik na novice ali obvestila Naročnik na novice ali obvestila oziroma preprosto “naročnik” je vsaka oseba, ki se s postopkom izpolnitve namenskega obrazca naroči na prejemanje mesečnih novic, obvestil o novih objavah in drugih novostih oziroma oseba, ki med postopkom nakupa obkljuka okence, s katerim potrjuje, da želi prejemati novice ali obvestila o novih objavah. 1.7 Kupec Kupec je vsaka fizična ali pravna oseba, ki na spletni strani Moja domača kozmetika opravi nakup enega ali več izdelkov. 1.8 Uporabnik Uporabnik spletnega mesta zajema tako obiskovalca spletnega mesta, naročnika na novice ali obvestila ter kupca. 1.9 Uporabnik Uporabnik spletnega mesta zajema tako obiskovalca spletnega mesta, naročnika na novice ali obvestila ter kupca. 2. Ponudba Spletna trgovina Retro trgovina Tinki in Svetila Tinki ponuja različne vrste izdelkov za opremo nepremičnin kot so dom, delavnica.., nagiba se k elektro opremi kot so stikala, svetila, pametna elektro inštalacija. Ima pa v ponudbi še druge izdelke pomembne za opremo bivalnega prostora, delavnice ali drugega objekta. Zaradi narave poslovanja se ponudba lahko spreminja. Tilen Šenk, Tinki s.p. punuja kupcu tudi storitve kot projektiranje in montaža elektro instalacij, meritve in vzdrževanje elektro insalacij, druga vzdrževalna in hišniška dela ter preureditve in izdelava razstavnih panojev za trgovine. 3. Cene Vse končne cene posameznih artiklov ali storitev so izražene v evrih (EUR) vsebujejo DDV (DDV je obračunan v košarici in zaključku nakupa). Cene niso vnaprej določene in se lahko spreminjajo. Pri naročilu veljajo cene, ki so ob trenutki naročila navedene poleg opisa posameznega artikla. Upravitelj trgovine si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila. 4. Minimalna vrednost naročila 5. Naročila in sklenitev kupoprodajne pogodbe Za uspešen nakup na spletni strani registracija ni obvezna. Ob nakupu na spletni strani uporabnik postane kupec ter pridobi dostop do vseh podatkov pogodbe na daljavo. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik preko elektronske pošte potrdi naročilo, kupec pa prejme elektronsko sporočilo »Naročilo potrjeno«. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji določeni in fiksni ter veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Podrobnosti o naročilu (pogodbi na daljavo) so na voljo na sedežu podjetja. Naročila v trgovini Retro trgovina Tinki in Svetila Tinki se obravnavajo kot nepreklicna. Kupec lahko po oddaji elektronskega naročila v 24 urah odstopi na podlagi obvestila o odstopu na elektronski naslov povprasevanje@svetilka-dom.si. 6. Postopek nakupa Izdelki so v spletni trgovini predstavljeni s sliko, opisom in ceno. Za nakup izdelkov lahko kupec na strani, kjer so predstavljeni vsi izdelki v isti kategoriji, pritisne gumb »Dodaj v košarico« ali pa klikne »Več« ali »Hitri ogled« ter nato »Dodaj v košarico«. Pri prvi možnosti se v košarico doda le en kos posameznega izdelka, pri drugih dveh možnostih pa lahko kupec izbere želeno količino in nato klikne gumb »Dodaj v košarico«. Izdelek se samodejno preseli v nakupovalno košarico. S klikom na gumb »Preglej košarico« je preusmerjen v košarico, nasprotno lahko nadaljuje z nakupom. V »Košarici« lahko kupec spreminja količino izdelkov oz. izbrane izdelke odstrani iz košarice. S klikom na gumb »Nadaljuj na blagajno« je kupec preusmerjen proti dokončanju naročila. Na blagajni kupec vpiše svoje osebne podatke: ime ter priimek, naslov in kraj bivanja, telefonsko številko ter e-naslov. Izbere naslov za dostavo, izbere način dostave, način plačila in nazadnje potrdi naročilo. < S klikom na gumb “Oddaj naročilo* se strinjate z obveznostjo plačila > besedilo je prikazano na vidnem mestu strani “Zaključek nakupa” nad gumbom in s klikom na gumb »Oddaj naročilo« je postopek naročila končan, naročilo pa oddano v nadaljnjo obdelavo. Na elektronski naslov kupec prejme kopijo naročila oz. obvestilo, da je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Pri kataloški prodaji je naročilo stvar dogovora med kupcem in lastnikom. Kupec lahko v roku 24 ur od oddaje naročila odstopi od naročila s preklicem le-tega po elektronski pošti na naslov povprasevanje@svetilka-dom.si. V sporočilu o preklicu mora biti jasno zapisana številka naročila, preklic pa mora biti izveden iz tistega elektronskega naslova, ki je bil uporabljen ob izvedbi naročila. Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ponudnik obvesti kupca o potrditvi naročila preko elektronske pošte. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji določeni in fiksni ter veljajo tako za ponudnika kot za kupca. 7. Možnosti plačila Pri nakupu na spletni strani Retro trgovina Tinki ali Svetila Tinki lahko kupec plača naročilo preko spletnega plačilnega naloga z nakazilom na bančni račun podjetja Tilen Šenk s.p. po povzetku naročila, ki ga prejme na elektronski naslov. Plačilo izvede preko svojega elektronskega bančnega računa na račun št. SI56 2900 0005 0083 091, odprt pri Unicredit banki d.d.. Pri plačilu navede št. naročila. Izbrane izdelke bo prodajalec poslal na kupčev naslov v dobavnem roku po prejetju nakazila ali potrdilu plačila. 8. Možnosti in stroški dostave 8.1 Oblazinjena kuverta ali paket Manjša naročila robustnih izdelko bodo odpremljena v oblazinjenem pismu. Večje, težje ali bolj krhke izdelke odpremljamo kot paket. Strošek dostave je 22,00 do 32,00 € teže nakupovalnega vozička, in se izpiše ob zaključku nakupa, oziroma do 50 kg skupne teže izdelkov. 8.2 Osebni prevzem Naročene izdelke lahko tudi kupec prevzame na sedežu podjetja. Pri tem je potrebno upoštevati, da se lahko za osebni prevzem čaka več dni. O možnem datumu prevzema kupca obvestimo preko e-maila. 9. Čas in način dostave Naročeni izdelki bodo na vaš naslov odpremljeni v najkrajšem možnem času. Pri plačilu z bančnim nakazilom bo naročeno blago odpremljeno v dobavnem roku max. 10 dni, šele po prejemu plačila na bančni račun. Dostavo nakupov, opravljenih na spletni strani Retro trgovina Tinki ali Svetila Tinki, izvaja Pošta Slovenije. Pogodbeni partner pošiljke dostavlja v dopoldanskih urah. Če paketa v nekaj dneh od odpreme ne prejmete, vas prosimo, da nas o tem nemudoma obvestite. Zavezujemo se, da bomo ugotovili vzroke za zamudo in vas o tem obvestili. Ob prevzemu morate pregledati vsebino paketa in nas v primeru neskladnosti obvestiti. V kolikor se je blago med dostavo poškodovalo ali uničilo, vas prosimo, da nam prejeto pošiljko pošljete, mi pa vam bomo zagotovili nadomestno pošiljko. 10. Odstop od naročila in vračilo Kupec ima pravico, da v roku 15 dni od prejema pošiljke odstopi od naročila, ne da bi navedel razloge za svojo odločitev. Odstop od naročila mora kupec v navedenem roku 15 dni pisno oz. preko elektronske pošte sporočiti ponudniku. Kupec mora najkasneje v roku 15 dni po oddanem sporočilu o odstopu od naročila ponudniku vrniti blago, pri čemer stroške poštnine krije kupec. Ponudnik bo po prejemu vračila blago pregledal in kupcu vrnil kupnino zgolj v primeru, da je vse blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini kot ob trenutku naročila. V vračilo kupnine je všteta samo vrednost izdelkov, poštnino za pošiljanje in vračilo pa v celoti krije kupec. Za hitrejše in enostavnejše reševanje vračil naj kupec ob vračilu blaga ali ob sporočilu o odstopu od naročila pošlje tudi račun za prejeto blago, osebne podatke in podatke o transakcijskem računu, na katerega želi prejeti vrnjeno kupnino. Podjetje v nobenem primeru ne sprejema pošiljk z odkupnino. 11. Varstvo podatkov Podjetje Tinki, Tilen Šenk s.p. se zavezuje, da bo z osebnimi podatki kupcev in drugih registriranih uporabnikov, pridobljene preko spletne strani www.trgovina.svetilka-dom.si in www.svetilka-dom.si/tinki-svetila, ravnalo v skladu z veljavnimi predpisi o varstvu osebnih podatkov (Zakon o varstvu osebnih podatkov ZVOP-1, Ur. l. RS št. 94/07 in EU – GDPR). V skladu z ZVOP-1 in EU GDPR sme podjetje Tinki, Tilen Šenk s.p. kot upravljalec podatkov obdelovati osebne podatke naročnikov, kupcev in drugih registriranih uporabnikov le, če je podana osebna privolitev posameznika. Posameznik se z osebno privolitvijo strinja, da se njegovi osebni podatki lahko obdelujejo za določene namene in je dana na podlagi informacij, ki jih zagotovi podjetje Tinki, Tilen Šenk s.p.. Osebna privolitev je lahko v primeru spletne strani Svetila Tinki pisna, ustna ali druga ustrezna privolitev, da sprejema in se strinja s splošnimi pogoji poslovanja; v primeru spletne strani Retro trgovina Tinki se za osebno privolitev šteje ravnanje uporabnika, ki ob naročilu na novice, registraciji ali ob nakupu na spletni strani s klikom na prazno okence in/ali klikom na gumb »Potrdi« ali »Naroči se« potrdi, da sprejema in se strinja s splošnimi pogoji poslovanja. 11.1 Točnost podatkov Upravljavec ne prevzema odgovornosti za verodostojnost, točnost in ažurnost osebnih podatkov in kontaktnih podatkov, ki jih posreduje uporabnik. Uporabnik je dolžan sam poskrbeti za točnost in ažurnost vseh posredovanih podatkov. 11.2 Oddaja spletnega naročila Kupec pri oddaji spletnega naročila upravljalcu posreduje sledeče podatke:- ime in priimek;
- naslov in kraj začasnega ali stalnega prebivališča;
- telefon;
- e-naslov.
SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
1. Splošni pogoji uporabe Namen teh splošnih pogojev uporabe je določiti pogoje uporabe spletnega mesta Retro trgovina Tinki in Svetila Tinki na spletišču (spletnem mestu) Tinki domene www.svetilka-dom.si, ki združuje dve spletni strani. Poleg Retro trgovina Tinki (kot poddomeno), še spletno stran, Svetila Tinki. Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z zakonodajo Republike Slovenije in veljajo za vse obiskovalce in / ali uporabnike spletnega mesta in povezanih spletnih strani. 2. Spletišče (spletno mesto) Tinki na domeni; www.svetilka-dom.si Združuje spletno stran Retro trgovina Tinki, ki je dostopna na svetovnem spletu na www.trgovina.svetilka-dom.si in spletno stran Svetila Tinki, ki je dostopna na svetovnem spletu na www.svetilka-dom.si/tinki-svetila. Avtor prispevov, slik in lastnik avtorskih pravic je Tilen Šenk. 3. Določitev pomembnih pojmov 3.1 Lastnik Lastnik spletnega mesta Retro trgovina Tinki in Svetila Tinki je TINKI, prodaja raznovrstnih izdelkov Tilen Šenk s.p., Trnjava 6 1225 Lukovica. 3.2 Upravljalec Upravljalec osebnih podatkov ali preprosto “upravljalec” je v teh splošnih pogojih podjetje TINKI, prodaja raznovrstnih izdelkov Tilen Šenk s.p., Trnjava 6 1225 Lukovica. 3.3 Obdelovalec Obdelovalec osebnih podatkov je podjetje, ki upravljalcu omogoča uporabo platforme za pošiljanje mesečnih obvestil o novih objavah. 3.4 Obiskovalec Obiskovalec spletnega mesta je vsaka oseba, ki obišče spletno trgovino, Retro trgovina Tinki ali Svetila Tinki. 3.5 Naročnik na novice ali obvestila Naročnik na novice ali obvestila oziroma preprosto “naročnik” je vsaka oseba, ki se s postopkom izpolnitve namenskega obrazca naroči na prejemanje mesečnih novic, obvestil o novih objavah in drugih novostih. 3.6 Kupec Kupec je vsaka fizična ali pravna oseba, ki na spletni strani Retro trgovina Tinki ali Svetila Tinki opravi nakup enega ali več izdelkov. 3.7 Uporabnik Uporabnik spletnega mesta zajema tako obiskovalca spletnega mesta, naročnika na novice ali obvestila ter kupca. 4. Sprejem splošnih pogojev Z uporabo spletnega mesta Retro trgovina Tinki ali Svetila Tinki obiskovalec sprejema te splošne pogoje in potrjuje, da je z njimi seznanjen in se z njimi strinja. 5. Omejitev odgovornosti Upravljavec se bo po najboljših močeh trudil zagotavljati točne in ažurne podatke, vendar uporabnika opozarja, da so besedila informativnega značaja, zato ne jamči in ne prevzema nobene odgovornosti za njihovo točnost oziroma ažurnost. Upravljavec prav tako ne prevzema odgovornosti za dejanja, ki jih uporabnik opravi na podlagi objavljenih podatkov. Upravljavec ni odgovoren za občasno nedelovanje strani in tudi ne za morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij. Niti upravljavec, niti katerakoli druga pravna ali fizična oseba, ki je sodelovala pri nastanku in izdelavi spletišča, ne odgovarja za škodo, ki bi izhajala iz dostopa do informacij, uporabe ali nemožnosti uporabe informacij na teh spletnih straneh ali za kakršnekoli napake ali pomanjkljivosti v njihovi vsebini. Upravljavec si pridržuje pravico, da kadarkoli spremeni ali odstrani vsebino teh spletnih strani, ne glede na razlog ter brez predhodnega opozorila. Uporabniki objavljene vsebine uporabljajo na lastno odgovornost. Tako upravljalec kot tudi lastnik tega spletišča in spletne trgovine ne prevzemata nikakršne odgovornosti za morebitne posledice ali škodo, nastalo ob nepravilnem, nestrokovnem in nemarnem rokovanju z izdelki kupljenimi v spletni trgovini, Retro trgovina Tinki ali Svetila Tinki. Uporabnike pozivamo, da se pred uporabo izdelkov posvetujejo z strokovno osebo ali servisom. Še bolje, da prepustijo ravnanje in montažo izdelkov, strokovni osebi ali podjetju Tinki, ki ima iskušnje, v izogib neželenim poslidicam nestrokovnega ravnanja. 6. Avtorske pravice Vsebina spletišča je avtorsko delo, katere imetnik avtorskih pravic je Tilen Šenk, in kot taka je predmet avtorske zaščite ali druge oblike zaščite intelektualne lastnine. V avtorskopravno in z drugimi pravicami intelektualne lastnine varovano vsebino spada poleg besedila in podatkov tudi celotna grafična podoba spletnega mesta z vsemi grafičnimi elementi. Uporabnikom je dovoljeno uporabljati objavljene vsebine samo v osebne in nekomercialne namene. Prepovedano je vsakršno drugo razpolaganje z vsebino, ki zajema, a ne izključno, spreminjanje, kopiranje, objavljanje katerekoli vsebine v celoti ali delno na drugih mestih, razen če v to avtorica ali upravljavec izrecno dovoli v pisni obliki. Če uporabnik posreduje kakršnokoli gradivo upravljavcu, brezplačno prenaša vse materialne avtorske pravic in dovoljuje uporabo ter objavo posredovanega gradiva. 7. Spremembe splošnih pogojev Upravljavec si pridržuje pravico, da kadarkoli in brez predhodnega obvestila spremeni oziroma dopolni določbe splošnih pogojev za uporabnike spletnega portala. Zadnja sprememba: 28. 11. 2018- podatke o podjetju mimovrste=) (ime in sedež podjetja, matična številka),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,
- dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
- cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
- način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
- pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
- Dodajanje izdelkov v spletno košarico: Kupec željene izdelke v spletno košarico doda s klikom na gumb "Dodajte v košarico". Gumb je na voljo na spletni predstavitvi izdelka. Ob vsakem dodajanju izdelka v spletno košarico se pojavi povezava, ki vodi do pregleda spletne košarice in oddaje naročila.
- Pregled spletne košarice: V pregledu košarice lahko izdelke iz nje odstranite, spreminjate lahko tudi naročeno količino izdelkov. V pregledu košarice se nahaja povezava na korak prijave ali registracijo kupca.
- Prijava ali registracija kupca: Kupec se lahko na tem koraku odloči za nakup s prijavo/registracijo, ali za neprijavljen nakup. Registrirani kupci lahko v svojem uporabniškem vmesniku spremljajo arhiv naročil, stanje odprtih naročil, urejajo svoje shranjene naslove za izdajo računa in naslove za dostavo blaga.
- Zaključni obrazec za oddajo naročila: V zaključnem obrazcu so navedeni vsi izdelki, njihove cene in količine. Če kupec opazi da je pri naročanju izdelkov in količin storil napako, se lahko vrne na pregled in urejanje spletne košarice s klikom na povezavo "nazaj na seznam izdelkov v košarici". V zaključnem obrazcu kupec označi še način prevzema, način plačila, logistične podatke za dostavo blaga, ter osebne podatke oziroma podatke podjetja. Vsa vpisna polja in izbire imajo omogočeno popravljenje vsebine ali spremembo izbire.
- Oddaja naročila: Kupec naročilo odda s klikom na gumb "S klikom tukaj oddajte vaše naročilo z obveznostjo plačila" V primeru uspešno oddanega naročila, se po oddaji na spletni strani izpiše potrditveni tekst, po elektronski pošti pa prejmete izpis naročila oziroma pogodbo o nakupu. Če potrditvenega teksta ne vidite in hkrati ne prejmete potrditvenega emaila na vaš elektronski naslov, pomeni da je prišlo bodisi do tehnične napake, ali napačno vnešenih podatkov. Postopek lahko ponovite, ali pa nas kontaktirate za pomoč na 051 425 276 ali povprasevanje@svetilka-dom.si, prav tako nas ne iste kontakte obvestite, če ste po že oddanem naročilu opazili napake ali nepravilnosti v naročilu. Po oddaji naročila je naročilo sprejeto v čakalno vrsto.
- Po preteku dveh ur od sprejema naročila v čakalno vrsto, vendar največ v 72 urah, ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost in naročilo potrdi. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti ali telefonu o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji sklenjena.
- Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira ter odpošlje.
Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
Izdelki, gredo na pot v najkrajšem možnem času. Temu posvečamo posebno pozornost, saj sta hitrost in udobnost dostave za nas ključnega pomena.
Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo.
Pregled izdelka:
- Ko paket prejmete se prepričajte, da ste prejeli izdelek, ki ste ga naročili.
- Če se slika na embalaži ali šifra izdelka ne ujema z naročenim artiklom, izdelka oziroma embalaže prosimo ne odpirajte, temveč nas kontaktirajte na povprasevanje@svetilka-dom.si, da preverimo ali je bila izdobava na vaš naslov pravilna.
- Če ste se prepričali da ste prejeli naročen izdelek, vas naprošamo da embalažo odprete previdno. Zaščitnih folij, nalepk in zaščit ne poškodujte ali zavrzite dokler niste popolnoma prepričani, da boste izdelek obdržali.
- Nekateri izdelki so zapakirani na način, kjer odpakiranje uniči embalažo, ali imajo embalaže prilepljene varnostne pečate. Pri takšnih izdelkih je pomembno, da pred odpakiranjem ugotovite, ali gre za izdelek ki ste ga naročili, oziroma če ustreza vašim potrebam in namenu uporabe.
V primeru dostave:
- Ko vam dostavljač dostavi paket, ga preglejte v njegovi navzočnosti.
- Najprej preverite morebitne zunanje poškodbe embalaže in nanje opozorite dostavljača. Če ste mnenja, da je vsebina paketa poškodovana ali razbita, v navzočnosti dostavljača embalažo previdno odprite in skupaj preverite vsebino. Poškodovan paket vam ni potrebno prevzeti in ga lahko zavrnete, nam pa sporočite nastalo situacijo, da vam lahko uredimo nov izdelek ali povrnemo kupnino.
V primeru da ste pošiljko prevzeli, kasneje pa ugotovili, da je le ta poškodovana, je potrebno sprožiti reklamacijski postopek pri Pošti Sloveniji. To storite tako, da v roku 30 dni od prevzema prinesete izdelek na Pošto ali kontaktirate vašo Poštno enoto, da vas obiščejo na domu in nato skupaj z uslužbencem Pošte naredite zapisnik o poškodovani pošiljki. Za hitro rešitev postopka, vas prosimo, da nam kopijo zapisnika pošljete na povprasevanje@svetilka-dom.si. Nadaljne reševanje poškodovane pošiljke bomo s Pošto urejali mi, vam pa bomo poslali nov brezhiben izdelek ali povrnili kupnino. Poškodovan izdelek prevzame Pošta Slovenije.
Dobavne roke ki so objavljeni za posamezne izdelke predvidevamo glede na logistične podatke in podatke o zalogah skladišč naših dobaviteljev. Veljajo dobavni roki ki so objavljeni v trenutku oddaje naročila. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o dobavnem roku napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se dobavni rok spremeni med obdelavo naročila, ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa.
Spletna cena velja za vse kupce spletne trgovine TINKI, preko spletne košarice na spletnem mestu www.trgovina.svetilka-dom.si . V spletni košarici lahko opravite nakup kot registriran uporabnik, ali gost (brez uporabniškega računa)
Izdelkov ni na zalogi, dobavni rok je nekoliko daljši kot običajno. Vaša pošiljka bo odpremljena isti dan, ko artikle prejmemo na zalogo.
Dobavni rok je 10 dni po sprejemu informacije o prilivu sredstev na naš transakcijski račun ( SI 56 2900 0005 0083 091 - Unicredit Banka Slovenijs d.d.), sočasno bodo stekle aktivnosti za izvedbo vašega naročila, vi pa prejmete elektronsko obvestilo, da je vaše naročilo v izvedbi.
Objavljen rok predstavlja pričakovani čas v katerem bo dostavna služba pošiljko dostavila na vaš naslov. Dostavo opravi dostavna služba, ponavadi naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.
O nameravanem vračilu nas pisno obvestite in sicer na kontaktni e-mail povprasevanje@svetilka-dom.si .
Obvestilo o odstopu lahko predložite z obrazcem za vračilo ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopate od pogodbe. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa nosi potrošnik.
Obrazec za vračilo blaga najdete: tukaj .
Vsi izdelki kupljeni pri ponudniku www.trgovina.svetilka-dom.si so takšne narave, da jih je moč vrniti po pošti.
Vračilo plačil mora podjetje opraviti nemudoma ali najkasneje v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačnilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Kupec blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe, ampak ima le zaradi narave spletne trgovine (pogodbe na daljavo) možnost, da še enkrat premisli o nakupu. Kupec sme izdelek pregledati in opraviti preizkus, ki je nujno potreben za ugotovitev dejanskega stanja.
Za lažje razumevanje pravic o vračilu izdelkov, navajamo pojasnilo tržnega inšpektorata (vir: Informacije - Glasilo Trgovinske zbornice Slovenije, 20. januar 2012, številka 3):
Pri pravici do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, je treba vedeti, da gre za odstop od pogodbe, ne da bi bilo s stvarjo samo karkoli narobe, pač pa gre ta pravica potrošniku že zaradi same narave pogodbe – sklenitev pogodbe na daljavo. Pri pravici do odstopa od pogodbe namreč ne gre za to, da potrošnik ne bi vedel, kaj kupuje (načeloma potrošnik tudi pri ostalih stvareh ve, kaj naroča), temveč zgolj za to, da o svoji odločitvi v zakonsko predvidenem roku premisli in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe.
Prav tako je treba vedeti, da sklenitev pogodbe na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot sicer sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Tako potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati ves čas do odstopa od pogodbe, saj tukaj ne gre za nakup na preizkušnjo, kjer bi bil preizkus blaga pogoj za ohranitev pogodbe v veljavi. Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno »preizkušanje«, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
Pravica do odstopa od pogodbe ne daje potrošniku nobene pravice več, pač pa samo možnost, da tudi po tem, ko že prejme blago, ponovno premisli svojo odločitev o nakupu in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe, ne daje pa mu pravice uporabe blaga.
Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe:
- pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe
- pri pogodbah o dobavi avdio ali video posnetkov ali računalniških programov, če je potrošnik odprl varnostni pečat (če pečata ni, velja če je kupec odpakiral originalno embalažo)
- pri pogodbah o dobavi časopisov, revij in periodičnih publikacij
- Izdelkih za osebno in intimno nego, ki so bili uporabljeni, saj so taki higiensko oporečni (sem sodijo brivniki, masažni aparati, oblačila za hujšanje, rezervne mrežice in noži za brivnike, zobne ščetke...)
Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo. Vaše zahtevke za vračilo blaga bomo v teh primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki nam jih zagotavljajo naši dobavitelji.
V primeru, da ste prejeli napačen ali izdelek za katerega smatrate, da ni nov, ga lahko vrnete, mi pa vam bomo poslali nov izdelek ali vrnili kupnino. V primeru takšne težave vas prosimo, da nas o tem obvestite na povprasevanje@svetilka-dom.si.
Reklamacija dostave:
Če je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina, kaže znake odprtja ali če so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel, ker teh znakov na embalaži ali na samih izdelkih ni takoj opazil, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije ali pri ponudniku. Reklamacijo poškodovanega paketa sprožite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili, obvezno zaembaliran v, ali vsaj s priloženo originalno embalažo, ki je hkrati največkrat tudi pokazatelj vzroka nastanka poškodbe) ter izpolnite zapisnik o poškodovani pošiljki, lahko pa se s poštno enoto, ki vam je izdelek dostavila dogovorite, da vas na domu obišče njihov uslužbenec, ki v vaši prisotnosti izpolni zapisnik o poškodovani pošiljki, nato za kupca potrebno zamenjavo, oziroma ureditev zadeve poskrbi ponudnik.
Ponudnik se s kupcem dogovori za ustrezno rešitev, v primeru poškodb ki so za kupca sprejemljive in bi kupec tak izdelek zadržal, ponudnik lahko izda finančni dobropis za oceno škode, če pa je poškodba prevelika in za kupca nesprejemljiva, ima kupec seveda pravico do zamenjave izdelka.
Rok za prijavo transportne poškodbe je pri Pošti Slovenije 30 dni. Da je postopek za vas čim krajši in čim manj obremenjujoč, vas prosimo, da nam kopijo zapisnika pošljete na povprasevanje@svetilka-dom.si. Nadaljne reševanje poškodovane pošiljke bomo s pošto urejali mi, vam pa bomo poslali nov izdelek.
Uveljavljanje garancije:
Vsi izdelki kupljeni pri nas imajo garancijo, ki jo nudi proizvajalec po pogojih zapisanih na garancijskem listu. Za reševanje reklamacij je pristojen pooblaščen servis (seznam serviserjev). Za uveljavljanje reklamacije je potrebno izdelek poslati na servis, ki je dolžan izdelek popraviti v roku 45 dni od prejema blaga. Če izdelka servis ne uspe popraviti v zakonskem roku mora kupcu zagotoviti nov brezhiben izdelek.
Prodajelec ni pooblaščen za ugotavljanje napak na izdelku. Pristojnost za presojo glede napake ima le pooblaščen servis, zato zamenjava izdelka ali vračilo izdelka brez mnenja pooblaščenega serviserja ni možna.
45 dnevni rok začne teči, ko blago prejme servis ali prodajalec.
Če servisa niste našli na seznamu ali imate dodatno vprašanje glede reklamacije nam lahko pišete na povprasevanje@svetilka-dom.si
Če blago, za katero je izdaja garancije obvezna, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom. Če proizvajalec v roku 45 dni od prejetja blaga ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine
Stvarna napaka:
Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek, ki ima garancijo ali garancije nima. Tako lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega je bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se odloči lahko tudi takrat, ko ne želi uveljavljati garancijo za izdelek, za katerega je bila dana garancija.
Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca.
Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri : Odpravo napake, vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska.
Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.
O uveljavljanju stvarne napake nas obvestite na: povprasevanje@svetilka-dom.si
Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila
Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
- Individualna obravnavo
Prepričani smo, da je temelj dobrega poslovnega odnosa profesionalni osebni pristop. Zato imajo kupci, ki z nami želijo sodelovati dolgoročno, pri nas na voljo svojega referenta.
- Ponudba po meri kupca
V primeru večjih količin, razpisov in drugih posebnih ponudb pa nam lahko pišete na povprasevanje@svetilka-dom.si in z veseljem vam bomo pomagali ter pripravili ponudbo po vaši meri.
- Možnost odloga plačila za redne kupce
Odloženo plačilo se odobri rednim in dolgoročnim kupcem. Vsaka vloga se obravnava posamično.
Možnost objave ocene in mnenja je na voljo vsem uprabnikom in obiskovalcem spletne strani svetilka-dom.si. svetilka-dom.si bo pred samo objavo ocene in mnenja, slednje pregledal in presodil ali ustrezajo kriterijem za objavo. Objavljene ne bodo ocene in mnenja, ki so kakorkoli neprimerne in žaljive ter tako ne predstavljajo konstruktivnega prispevka in ne koristijo ostalim uporabnikom spletne strani ideo.si
S samo oddajo ocene ali mnenja se uporabnik v popolnosti strinja s pogoji uporabe in dovoljuje, da svetilka-dom.si oceno ali mnenje časovno neomejeno uporablja v elektronskih in ostalih medijih ter vseh oglaševalskih kampanjah, kjer je to v interesu svetilka-dom.si. Avtor podane ocene ali mnenja izjavlja, da je lastnik avtorskih pravic za podano mnenje in slednje neizključno in časovno neomejeno prenaša na svetilka-dom.si.
Vsakemu uporabniku je ob začetku obiska dodeljen lastni sejni poškotek za spremljanje nakupovalne košarice, ter spremljanje nastavitev, ki jih uporabnik aktivno vpisuje, recimo nastavitve razvrščanja rezultatov/vsebine.
Skrbno varujemo vaše podatke pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom ali razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem. Podatki so shranjeni v strežnikih, zaščitenih s geslom in z omejenim dostopom. Spletna trgovina www.trgovina.svetilka-dom.si dobro skrbi za varnost vaših osebnih podatkov in spoštuje vaše izbire za njihovo nameravano rabo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi. Dostavni službi bomo zaupali le uporabnikov naslov za dostavo.
- V primeru pritožb, sporov, težav, se kupec na ponudnika lahko obrne na telefonsko številko 051 425 276, ali po elektronski pošti na povprasevanje@svetilka-dom.si. Pritožba se odda preko e-poštnega naslova povprasevanje@svetilka-dom.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
- Za primere reklamacija dostave, uveljavljanje garancije, uveljavljanje stvarne napake, lahko najdete informacije in natančne napotke glede samega poteka pritožbe na spletnem mestu "pogoji in pomoč uporabniku".
- Na vse pritožbe se ponudnik odzove po elektronski pošti ali telefonsko v najkrajšem možnem času in v okviru zakonskih obvez glede na vrsto pritožbe.
- Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
- V kolikor spora ni mogoče rešiti, je za reševanje spora pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.
- Dne 14. 11. 2015 je pričel veljati Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/2015; v nadaljevanju ZIsRPS). ZIsRPS ureja izvensodno reševanje domačih in čezmejnih sporov med podjetji in potrošniki s posredovanjem izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (v nadaljevanju: izvajalec IRPS).
Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Ponudnik omogoča spletno trgovino na območju RS in svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Spletna trgovina svetilka-dom.si in vsi podatki, slike artiklov in grafika prikazani na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati, brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti. Sedež podjetja: TINKI, prodaja raznovrstnih izdelkov Tilen Šenk s.p. Trnjava 6 1225 Lukovica TRR pri UniCredit Bank: SI 56 2900 0005 0083 091 BIC/SWIFT: BACXSI22 ID za DDV: SI78340667 Davčni zavezanec: DA Matična številka: 3816141000 SKD: G46.900 - Nespecializirana trgovina na debelo Datum vpisa: 29.9.2010 Dejavnost TSmedia: Elektro; Trgovina > Vir: AJPES, Banka Slovenije (TRR), TSmedia (Status)